Гейко Є.В., Матвєєв В.Н., Олійник Д.І., Стригуновський С.О., Мороз О.В., Захарченко Б.О.
[Соціально-психологічні особливості прояву когнітивно-стильових характеристик у полісистемній цілісності особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-5-16
5-16
Бриль М. М., Сербова О. В.[Терапевтична метафора як інструмент роботи з травматичним досвідом війни]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-17-36
17-36
Бугайова Н. М., Бойко Н. А.[Психологічні особливості онлайн-консультування сім’ї в сучасному світі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-37-46
37-46
Бохонкова Ю. О., Ліпський А. В.[Теоретично-методологічний аналіз проблеми адаптації особистості в умовах травмівного досвіду]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-47-59
47-59
Лукашов О. О., Круглов К. О., Омелянюк С. М., Лисничка І.П.[Соціально-психологічні особливості розвитку особистості в сучасних умовах трансформаційного суспільства]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-60-68
60-68
Бугайова Н. М., Моргунова К. С.[Теоретичні підходи до розуміння феномену любові]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-69-82
69-82
Варварук Х. П.[Вплив конфліктологічної компетентності на професійну ідентичність педагогів: структурно-функціональний підхід]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-83-94
83-94
Гарькавець С. О., Волченко Л. П., Крижановський О. М.[Психологічна армалогія та її значення для сучасних реалій українського суспільства]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-95-105
95-105
Бугайова Н. М., Карнаухова Н. О.[Соціально-психологічні особливості ефективної комунікації працівників сфери бізнесу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-106-115
106-115
Колісник Р. Я., Турбан В. В, Завацька Н. Є., Смирнова О. О., Бровендер О. О.[Емпіричне дослідження прояву емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-116-128
116-128
Пінчук О. І.[Психологічні особливості сприйняття інформаційного стресу фахівцями соціономічних професій]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-129-145
129-145
Пінчук Н. І., Коваленко В. О.[Психологічні умови розвитку резильєнтності дітей молодшого шкільного віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-146-160
146-160
Заліток Л. М., Березовський Д. О.[Чинники психологічного благополуччя студентів у системі освіти]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-161-174
161-174
Турлаков І.Д.[Особливості взаємозв’язку психологічних ресурсів у осіб, що переживають стрес під час війни]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-175-187
175-187
Чернілевська-Ісайко О.В.[Родина і людино-тваринна взаємодія як ресурси стійкості у студентів під час повномасштабного вторгнення]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-188-199
188-199
Ткаченко Н.Е.[Визначення сутності поняття професіоналізму у соціально-психологічному вимірі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-200-211
200-211
Комар Т.В.[Подружня сумісність як чинник формування готовності до сімейного життя]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-212-225
212-225
Суслова В.О.[Структура та динаміка соціально-психологічної адаптації іноземних студентів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-226-237
226-237