ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ, 2024, № 3

DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3

Зміст

Гейко Є.В., Матвєєв В.Н., Олійник Д.І., Стригуновський С.О., Мороз О.В., Захарченко Б.О.
[Соціально-психологічні особливості прояву когнітивно-стильових характеристик у полісистемній цілісності особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-5-16

5-16

Бриль М. М., Сербова О. В.
[Терапевтична метафора як інструмент роботи з травматичним досвідом війни]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-17-36

17-36

Бугайова Н. М., Бойко Н. А.
[Психологічні особливості онлайн-консультування сім’ї в сучасному світі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-37-46

37-46

Бохонкова Ю. О., Ліпський А. В.
[Теоретично-методологічний аналіз проблеми адаптації особистості в умовах травмівного досвіду]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-47-59

47-59

Лукашов О. О., Круглов К. О., Омелянюк С. М., Лисничка І.П.
[Соціально-психологічні особливості розвитку особистості в сучасних умовах трансформаційного суспільства]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-60-68

60-68

Бугайова Н. М., Моргунова К. С.
[Теоретичні підходи до розуміння феномену любові]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-69-82

69-82

Варварук Х. П.
[Вплив конфліктологічної компетентності на професійну ідентичність педагогів: структурно-функціональний підхід]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-83-94

83-94

Гарькавець С. О., Волченко Л. П., Крижановський О. М.
[Психологічна армалогія та її значення для сучасних реалій українського суспільства]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-95-105

95-105

Бугайова Н. М., Карнаухова Н. О.
[Соціально-психологічні особливості ефективної комунікації працівників сфери бізнесу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-106-115

106-115

Колісник Р. Я., Турбан В. В, Завацька Н. Є., Смирнова О. О., Бровендер О. О.
[Емпіричне дослідження прояву емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-116-128

116-128

Пінчук О. І.
[Психологічні особливості сприйняття інформаційного стресу фахівцями соціономічних професій]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-129-145

129-145

Пінчук Н. І., Коваленко В. О.
[Психологічні умови розвитку резильєнтності дітей молодшого шкільного віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-146-160

146-160

Заліток Л. М., Березовський Д. О.
[Чинники психологічного благополуччя студентів у системі освіти]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-161-174

161-174

Турлаков І.Д.
[Особливості взаємозв’язку психологічних ресурсів у осіб, що переживають стрес під час війни]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-175-187

175-187

Чернілевська-Ісайко О.В.
[Родина і людино-тваринна взаємодія як ресурси стійкості у студентів під час повномасштабного вторгнення]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-188-199

188-199

Ткаченко Н.Е.
[Визначення сутності поняття професіоналізму у соціально-психологічному вимірі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-200-211

200-211

Комар Т.В.
[Подружня сумісність як чинник формування готовності до сімейного життя]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-212-225

212-225

Суслова В.О.
[Структура та динаміка соціально-психологічної адаптації іноземних студентів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2024-65-3-1-226-237

226-237