Borysiuk A.S., Zavatskуі Yu.A., Тоба М.V., Zavatskуі V.Yu., Boyarin L.V.
[Psychology of human health: to statusing the problem in the coordinates of modern paradigms]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-5-14
5-14
Бурлакова І.А., Шаповалова В.А., Бровендер О.О., Шелест O.В., Сорока О.М.[Психологічна структура здоровʼя особистості в кризових умовах]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-15-25
15-25
Дигун І.С., Журба А.М., Гейко Є.В., Журба М.А., Завацька Н.Є.[Ефективність інтегрованої соціально-психологічної програми реабілітації постраждалих
внаслідок дії екстремальних стрес-факторів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-26-37
26-37
Балахтар В.В., Брюховецька О.В., Пінчук Н.І.[Коучингові технології у розвитку Я-концепції дорослих осіб, які переживають самотність]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-38-51
38-51
Zavatska N.Ye., Smуrnova O.O., Blyskun O.O.[Сommunicative tolerance and conditions of its formation in future practical psychologists]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-52-63
52-63
Кісіль З.Р., Колесніченко Є.С., Tурбан В.В., Волошин В.M.[Самостійність особистості науково-педагогічного працівника як важливий системотворчий
чинник його суб’єктності у процесі професіоналізації]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-64-74
64-74
Вавринів О.С., Турбан В.В., Колесніченко О.С., Завацька Н.Є., Побокіна Г.М.[Самоставлення як особистісна властивість у міжособистісному та професійно-педагогічному
спілкуванні науково-педагогічного працівника
закладів вищої освіти]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-75-87
75-87
Турбан В.В., Омелянюк С.М., Круглов К.О., Крижановський О.М.[Дослідження статусу психології особистості в українській науці]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-88-100
88-100
Засєкіна Л.В., Мартинюк А.[Моральний дистрес та втома від співчуття у медпрацівників в умовах тривалого травматичного стресу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-101-113
101-113
Ковальчук З.Я.[Емпіричне дослідження емоційної стійкості офіцерського складу підрозділів міністерства внутрішніх
справ України]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-114-125
114-125
Шевченко О.Л., Лукашов О.О., Сафонова С.О., Завацька Н.Є.[Соціально-психологічний аналіз результатів розвитку соціальної відповідальності особистості, її
Я-концеції та професійного благополуччя]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-126-147
126-147
Остополець І.Ю., Педченко О.В., Резнікова О.А., Свіденська Г.М.[Взаємозв’язок соціальних страхів та тривожності у юнацькому віці]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-148-156
148-156
Родченкова І.В.[Комплексна програма соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців постраждалих на бойовий стрес]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-157-172
157-172
Bozoyan M.A.[Scientific and theoretical basis of forming the social maturity of future law officers]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-173-186
173-186
Прокопенко О.А.[Особливості духовно-ціннісної складової Я-концепції вчителів закладів загальної середньої освіти]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-187-197
187-197
Харченко Н.В., Волженцева І.В., Лила М.В.[Комунікативна толерантність: дискусійне поле розуміння]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-198-218
198-218
Католик Г.В.[Комунікативна толерантність психолога як основа реабілітації дітей та підлітків з посттравматичними
стресовими розладами (З досвіду психокорекційної допомоги дітям- свідкам подій на окупованих територіях
Східних регіонів України у 2022 р.)]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-219-235
219-235
Tkach T.V., Piletska L.S.[Psychological determinants of development of social competences in the structure of social maturity of future law officers]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-236-243
236-243
Zavatska N.Ye.[The influence of the style and type of education in the family on the functioning of the child's social intelligence in the conditions
of distance education]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-244-251
244-251
Суходоля Ю.О.[Теорія та практика розвитку соціального інтелекту молодших школярів у сім’ях під час дистанційного навчання]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-252-262
252-262
Комар Т.В., Демедюк Н.[Сім’я як чинник розвитку молодших школярів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-263-272
263-272
Завацька Н.Є., Попович І.С., Білецький П.С.[Професійне спілкування в системі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців-фізичних терапевтів
та їх професійне благополуччя]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-273-283
273-283
Дробот О.В., Карпілянський Д.А.[Професійне спілкування медичних працівників у лікувальних закладах США]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-284-294
284-294
Кононенко О.І., Петрушенко В.В.[Психологічні складові професійного розвитку та досягнення успіху в правничій сфері]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-295-306
295-306
Антоненко О.М.[Соціокультурний тренінг розвитку міжкультурної адаптації студентської молоді]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-307-319
307-319