Blуskun O. O.
[Safety assessment of the educational environment in the process of practice by psychology students]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-5-13
5-13
Бозоян М. А., Каламайко Д. Ю.[Соціально-психологічний тренінг у формуванні комунікативних компетенцій професіоналізму у майбутніх фахівців правоохоронної діяльності]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-14-27
14-27
Гарькавець С. О., Волченко Л. П.[Емпірико-психологічні виміри феномену «слава»]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-28-39
28-39
Голентовська О. С.[Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи в інклюзивно-ресурсному центрі: оформлення за новим зразком]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-40-52
40-52
Hoian I. M., Fedyk O. V.[Structural-level analysis of the experience of organization of consultative work with adolescents]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-53-65
53-65
Zavatska N. Ye., Losiуevska O. G., Fedorov A. Yu., Zhyharenko I. Ye., Toba M. V.[Modern approaches to the formation of the management style of management in the aspect of the development of his social capital]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-66-75
66-75
Яковлева С.Д., Завацький Ю.А., Журба М.А., Завацька Н.Є., Турбан В.В., Омелянюк С.М.Соціально-психологічний аналіз соціальної та професійної мобільності сучасної молоді у векторі її життєстійкості ]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-76-86
76-86
Кузікова С. Б., Зливков В. Л., Лукомська С. О.[Інтеграція сучасних психологічних підходів до роботи з травмами війни]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-87-97
87-97
Перевязко Л. П.[Сучасні моделі вирішення етичних проблем у роботі клінічного психолога]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-98-109
98-109
Рудий-Трипольський В. О., Кравченко А.В.[Компоненти професійно-діагностичної компетентності фахівця-медика: структурно-рівневий аналіз]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-110-120
110-120
Сколота Е. В.[Асертивність як значуща професійна якість майбутнього юриста]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-121-132
121-132
Ткач Т.В., Комар Т.В.[Батьківський стрес і проблемна поведінка дитини дошкільного віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-133-143
133-143
Федько В. В.[Рефлексія: осмислення понятійного статусу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-144-158
144-158
Швець Д. В., Цукан О. М., Расторгуєва Н. О.[Трансформація лідерства в суспільстві]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-159-171
159-171
Завацька Н. Є., Каширіна Є. В., Побокіна Г. М., Федорова О. В., Бровендер О. О.[Соціально-психологічний аналіз професійних деформацій у соціальних працівників та шляхи їх попередження]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-172-180
172-180
Френкель С., Бохонкова Ю.О., Завацький В.Ю., Сербін Ю.В., Завацька Н.Є., Царенок Л.Б.[Специфіка подолання посттравматичних стресових розладів особистості в період криз: аналіз соціально-психологічних чинників]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-181-190
181-190
Пілецький В.С.[Практичне мислення у професійній діяльності працівників ОВС]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-191-200
191-200
Паливода Л.І.[Провідні параметри дослідження кризовго стану особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2022-57-1-1-201-209
201-209