DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3
Тягур Л. М.
[Програма сприяння самоактуалізації викладачів педагогічних коледжів в умовах психологічної безпеки освітнього середовища]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-5-21
5-21
Афанасьєвська М. О., Коваленко В. О.[Психологічна готовність осіб підліткового віку до занять з настільного тенісу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-22-34
22-34
Бозоян М. А., Блискун О. О.[Психологічні особливості розвитку соціальної зрілості майбутніх правоохоронців в процесі реінтеграції]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-35-44
35-44
Бойко-Бузиль Ю. Ю.[Особистісна ресурсність у контексті професійної діяльності працівника правоохоронного органу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-45-56
5-56
Гейко Є. В., Горська Г. О., Радул І. Г., Родченкова І. В.[Психологічні особливості смисложиттєвих орієнтацій працівників сфери управління]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-57-73
57-73
Гоян І. М.[Соціально-психологічні умови і чинники підвищення рівня самоорганізації молоді
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-74-81
74-8
Завацький Ю. А., Шаповалова В. А., Завацька Н. Є., Волченко Є. Є., Смирнова О. О.[Процес розвитку конфліктологічної компетентності фахівців медичної галузі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-82-89
82-89
Каширіна Є. В., Сілюков Д. В.[Синдром професійного вигорання у поліцейських Національної поліції України]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-90-105
90-105
Корнієнко В. В.[Cистема психологічного супроводу процесу розвитку реабілітаційного потенціалу особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-106-116
106-116
Лосієвська О. Г., Карпілянський Д.А.[Концептуалізація процесу розвитку комунікативних компетенцій професіоналізму майбутніх фахівців-гуманітаріїв]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-117-124
117-124
Марійчин А. А.[Емпіричне дослідження особливостей прояву параметрів комунікативної компетентності спортсменів-гірськолижників]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-125-138
125-138
Marchenko A. D., Mykhaylyshyn U. B., Zavatska N. E., Tsarenok L. B.[Individual-typological features of personality in the aspect of manifestation potential of rehabilitation and sustainability]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-139-146
139-146
Мілорадова Н. Е.[Трикутник карпмана – токсична модель відносин: особливості розвитку та стратегії виходу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-147-156
147-156
Пілецька Л. С.[Психологічна структура реабілітаційного потенціалу особистості у проектуванні життєвого шляху]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-157-164
157-164
Пілецький В. С.[Соціально-психологічні умови розвитку емпатії у підлітків]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-165-179
165-179
Рукавишникова С. В.[Специфіка дитячо-батьківських відносин у молодшому шкільному віці]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-180-187
180-187
Семиліт М. В.[Етнопсихологічні умови та технологія проектування майбутнього особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-188-196
188-196
Слурденко Д. О.[Структурно-функціональні особливості самоврядування у військовослужбовців Національної гвардії України]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-197-207
197-207
Ткач Т. В.[Психологічні передумови формування емоційного інтеллекту дитини у дошкільному віці]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-208-219
208-219
Шевченко В. В.[Особливості мотиваційного компонента професійно-психологічної компетентності військовослужбовців Національної гвардії України на етапі фахової підготовки]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-220-232
220-232