Балашов Е. М.
[Особливості стилю саморегульованої навчальної діяльності студентів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-5-16
5-16
Бочелюк В. Й.[Структура психологічного благополуччя та його роль в життєздійсненні в різних періодах дорослості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-17-33
17-33
Вавринів О. С.[Теоретичне обґрунтування комплексної програми соціально-психологічного тренінгу формування професійної емпатії майбутніх рятувальників]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-34-45
34-45
Вакуленко Ю. В.[Емпіричне дослідження дисфункції сенсорної інтеграції у дітей з розладами аутистичного спектра]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-46-61
46-61
Гуд Г. О.[Психологічні особливості формування толерантності до негативних переживань у молодших школярів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-62-80
62-80
Дрозд Л. В.[Корекція соціально-часових уявлень у підлітків з інтелектуальними порушеннями]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-81-91
81-91
Durkalevych І.[Poczucie szczęścia studentek kierunków pedagogicznych polskiej i ukraińskiej uczelni: badanie porównawcze]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-92-110
92-110
Завацька Н. Є., Блинова О. Є., Попович І. С., Боярин Л. В., Піддубняк С. В.[Засоби соціально-психологічної корекції суїцидонебезпечних станів особистості та її саморегуляції у міжособистісних конфліктах]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-111-118
111-118
Кетлер-Митницька Т. С., Сєргєєв С. Г.[Особливості рефлексії майбутніх психологів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-119-129
119-129
Макарова І. В.[Особливості ціннісних орієнтацій студентів різних фахів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-130-138
130-138
Менжега К. В.[Теоретико-методологічний аналіз способів вимірювання самооцінки в дорослому віці]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-139-151
139-151
Михайлишин У. Б.[Психологічні особливості девіантної поведінки підлітків у сім’ях із різними стилями виховання]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-152-167
152-167
Панов М. С.[Теоретико-методологічні засади професійної реадаптації внутрішньо переміщених осіб]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-168-177
168-177
Побокіна Г. М.[Соціально-психологічна специфіка життєвого вибору в період ранньої дорослості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-178-185
178-185
Ревенко С. П.[Адаптаця та психометричний аналіз методики «особистісної і соціальної ідентичності» В. Урбанович]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-186-199
186-199
Сагайдак А. Н.[Работа с памятью и воображением в контексте коррекции и терапии диссоциативной психотравмы]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-200-209
200-209
Срібна О. В.[Психологічні особливості реалізації програми комплексної терапії панічних атак]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-210-222
210-222
Ткач Т. В., Доцевич Т. И.[Психологические особенности пролонгирования социально когнитивных функций людей в период старости]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-223-237
223-237
Уханова А. І.[Відчуженість підлітків як модератор взаємовідношень між стресом та ризиковою поведінкою]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-238-252
238-252
Односталко О. С., Харченко Н. М.[Особливості часової перспективи юнаків, що мають різний досвід переживання складних життєвих ситуацій]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-253-262
253-262
Щербакова О. О.[Психологічні детермінанти становлення особистості академічно здібного учня базової школи]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-51-1-263-273
263-273