Боднар О. В.
[Типи жіночої ідентичності: психологічні особливості]
5-12
Балахтар В. В.[Соціально-психологічний супровід самовизначення в якості фахівця з соціальної роботи на стадії професійної підготовки]
13-26
Бірон Б. В.[Позитивні особистісні риси як предиктори соціального благополуччя]
26-37
Бондарчук О. І.[Суб’єктивне благополуччя як індикатор успішного життєвого шляху керівників освітніх організацій]
37-46
Гордієнко Н. В.[Особливості розвитку психологічної компетентності методистів системи освіти: формувальний експеримент]
47-55
Жебєлєва П. В.[Диспозиційний оптимізм як один із індикаторів успішності соціально-психологічного проектування життєвого сценарію студентською молоддю]
56-64
Казакова С. В.[Особливості особистісної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг]
65-73
Калязіна Т. В.[Ефективність програми психологічної корекції проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків]
73-82
Ковальчук З. Я., Гейко Є. В., Завацький Ю. А.,Жигаренко І. Є., Ахтирська Ю. І.[До проблеми соціально-психологічних особливостей цілісності особистості та її антиципації]
82-89
Кондес Т. В.[Значимість психофізичної підготовки в структурі здоров’язберігаючих компетенцій у майбутніх фахівців соціономічного профілю]
90-99
Кононенко А. О., Кононенко О. І., Бурлакова І. А., Талдонова Л. О.[Індивідуальна соціальна ситуація розвитку особистості в онтогенезі та її антиципація в умовах змін життєдіяльності]
99-109
Кушнеров В. А.[Психологічні особливості агресивності чоловіків віком середньої дорослості]
109-117
Лантух І. В.[Роль особистісної надійності підприємця в забезпеченні ефективності його професійної діяльності]
118-127
Литвиненко О. Д.[Соціально-психологічна програма розвитку адаптаційного потенціалу сучасної молоді та її ефективність]
127-134
Прокопенко О. А.[Ціннісні орієнтації вчителів закладів загальної середньої освіти як чинник їх професіоналізму]]
134-144
Склярук А. В.[Досвід апробації програми соціально-психологічного супроводу проблемних сімей]
144-154
Спицька Л. В.[Соціально-психологічні засади корекції афективних розладів особистості в кризові періоди життя]
154-164
Харченко Н. М.[Складові мотиваційно-смислового структурування життя]
165-172
Черних Л. А.[Факторизація складових моделі соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими потребами]
173-180