6-12
Козьменко О. І.[Роль природи у формуванні національного характеру канадців]
12-20
Ананова І. В.[Теоретичний огляд основних підходів до вивчення почуття провини]
20-29
Бабатіна С. І.[Особливості побудови та змісту життєвої стратегії особистості юнацького віку]
29-39
Білик Т. М.[Особливості мислення в контексті мовленнєвого іміджу]
39-46
Білоус Р. М., Охріменко В. О.[Вплив часової перспективи на життєстійкість молоді]
46-54
Бохонкова Ю. О., Завацький В. Ю.[Життєва ситуація як психологічний феномен: змістовна та структурна характеристика]
54-64
Бочелюк В. В.[Генезис поняття копінг-поведінки особистості: теоретико-методологічний аналіз]
64-71
Боярин Л. В., Завацький Ю. А.[Деякі аспекти феномена субʼєктивного благополуччя особистості та причин його виникнення]
71-81
Брюховецька О. В.[Рівні розвитку толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу – одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів]
81-87
Вакуленко І. О.[Дефініції та компонентна структура батьківської компетентності у сім’ях, що мають дітей з особливими освітніми потребами]
87-96
Ващенко І. В., Жигаренко І. Є., Завацька Н. Є., Кравченко К. В.[Соціально-психологічні особливості ставлення батьків до дитини як чинник успішності їх взаємодії]
97-104
Вірна Ж. П., Кандиба М. О.[Емоційна зрілість психолога: тенденції і закономірності прояву в структурі професійної толерантності]
104-119
Волченко Л. П.[Про деякі результати емпіричного дослідження соціальних уявлень старших школярів]
119-126
Гарькавець С. О.[Студентська молодь та соціально-психологічні впливи у контексті інсталляції вимог трансформаційного суспільства]]
126-134
Гошовська Д. Т., Гошовський Я. О.[Психологічна реінтеграція особистості в умовах глобальних трансформацій: засадничі положення]
134-142
Грицюк І. М.[Особливості мотивації молодших школярів, які мають проблеми з поводження]
142-150
Донець О. І.[Особливості сприйняття власного тіла у жінок в юнацькому віці]
150-157
Дріга Т. Г.[Контент-аналіз поняття «асертивність»]
158-165
Дубовик М. О.[Батьківські стилі виховання та сексуальна поведінка осіб з розладами аутистичного спектра]
165-174
Завацька Н. Є., Донець О. І., Журба А. М.[Соціально-психологічні чинники деструктивних особистісних проявів в системі політичного мислення]
174-183
Завацька Н. Є., Сербін Ю. В.[Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах]
183-191
Ковалёва М. В.[Взаимосвязь временных децентраций с психологическими защитными механизмами]
191-199
Кононенко О. І.[Диференціація видів перфекціонізму особистості]
199-207
Крайлюк А. І.[Вибір шлюбного партнера: теоретичні аспекти]
207-215
Кушнир Е. А.
[Изучение особенностей женщин с осложнениями протекания беременности]
215-223
Лемещенко О. Р.[Аналіз наукових підходів до вивчення феномену „батьківство”]
223-231
Літвінова О. В.[Проблема соціально-психологічної адаптації особистості в ситуації зміни соціального середовища]
231-238
Літвінова О. В., Коробова А. О.[Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційної сфери дитини з аутизмом]
238-248
Магдисюк Л. І.[Розробка та апробація авторської методики дослідження психологічної готовності до виходу на пенсію]
248-256
Мазяр О. В.[Особистісна проблематика учасників валютних торгів]
257-264
Макогончук Є. С.[Психологічні особливості гандикапізму депривованих дітей]
264-272
Михайлишин У. Б.[Вплив групових цінностей на становлення соціальної зрілості студентства]
272-279
Мітічкіна О. О., Кочубєй І. В.[Проблема суб’єктивного контролю особистості у сучасній психології управління персоналом]
280-285
Мотрук Т. О.[Дослідження особливостей емоційних станів ігрозалежних юнаків]
286-293
Нежинська О. О.[Особливості «я-образу» керівників загальноосвітніх навчальних закладів]
293-300
Никоненко Л. В.[Роль медіа в становленні політико-правової свідомості особистості]
300-309
Овсянников М. В.[Методологические подходы к исследованиям аддиктивных расстройств у больных шизофренией]
309-318
Пастух Л. В.[Аналіз ефективності психологічної програми розвитку сензитивності особистості практичних психологів системи освіти]
318-328
Підбуцька Н. В.[Психологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерів]
329-337
Пілецька Л. С.[Психологічні особливості самореалізації особистості в умовах шлюбу]
337-344
Ружицька М. С.[Почуття когерентності як складова концепції салютогенезу]
345-355
Савченко О. В.[Система знань про рефлексію як елемент рефлексивної компетентності особистості]
356-366
Сахно С. В.[Особливості рефлексії засуджених жінок в умовах позбавлення волі]
367-376
Сіпко Л. О.[Огляд соціально-психологічних проблем вимушених переселенців в сучасній Україні]
376-384
Сірко Р. І.[Деякі аспекти підготовки психологів у вищих навчальних закладах до практичної діяльності в системі ДСНС України]
384-392
Тавровецька Н. І.[Теоретико-методологічний аналіз дефініції «життєва позиція» особистості]
392-399
Терещенко А. М.[Психологічні особливості оптимізму у фахівців соціономічних професій]
400-407
Ткаченко Н. В.[Специфіка психологічної роботи з педагогічно занедбаними дітьми молодшого шкільного віку]
407-414
Фінів О. Я.[Феномен особистісної безпеки та його кореляція із психозахистом]
414-421
Харченко В. Є.[Екстремальна ситуація як психологічна проблема: теоретичні та прикладні аспекти]
422-431
Шамлян К. М.[Проблема волі як проблема самосуб’єктних відносин]
431-439
Шебанова В. І.[Методика спрямованого ретроспективного аналізу на тему «мої відносини з їжею» (мтра-їжа)]
439-447
Спицька Л. В.[Особистісні деструкції неповнолітніх як чинник делінквентної поведінки]
448-453
Богучарова О. І.[Практика психологічного супроводження здоров’я як посилення суб’єктності особистості]
454-461
Дубчак О. Б.[Розвиток психологічної компетентності учителів у процесі підвищення кваліфікації]
462-471
Zavatsky V. Yu.[Сriteria for an evaluating the process effectiveness of the social adaptation in the period of post-traumatic stress]
471-477
Лучків В. З.[Онтогенетична динаміка асертивності в юнацькому віці]
478-485
Свинаренко Ю. В.[Особливості нарцисичної регуляції особистості дівчат з різним типом прихильності до партнера]
486-493
Федан О. В.[Особливості автентичності практичного психолога: теоретичний аналіз]
493-500
Гришина Т. А.[Особистісні прояви екосвідомості та етапи формування екологічної спрямованості у контексті особистісних станів і властивостей особистості]
500-505