DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2
Федик А. О.
[Психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів прикордонників]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-5-22
5-22
Журавльова О. В., Журавльов О. А.[Особливості соматизації в осіб із різним рівнем прокрастинації]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-23-32
23-32
Онопченко І. В.[Рівні прояву трудоголізму у вчителів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-33-44
33-44
Ерліш Е. А.[Психологічні чинники встановлення гармонійних сімейних взаємин у консультативному процесі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-45-53
45-53
Голентовська О. С.[Використання wisc-4 у практиці проведення комплексної оцінки розвитку дитини]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-54-64
54-64
Адамова О. С.[Подолання кризи в особистісних відносинах: окремі практичні аспекти]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-65-75
65-75
Вовченко О. А.[Роль емоційного інтелекту у формуванні емоційної компетентності підлітків з порушеннями розумового розвитку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-76-89
76-89
Горбань Г. О., Кротенко В. М., Хомич О. Б.[Особливості вияву соціалізованості сучасного вчителя]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-90-105
90-105
Каргіна Н. В.[Психологічне благополуччя студентів у просторі смисложиттєвих орієнтацій]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-106-116
106-116
Кічук А. В.[До питання про концептуалізацію пізнання психоемоційного здоров'я студентів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-117-131
117-131
Костіна Т. О.[Категорія ставлення у психологічній науці: компоненти ставлення до гендерної нерівності]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-132-143
132-143
Lytvynenko O. D.[Socio-psychological features of the adaptation potential of modern youth]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-144-166
144-166
Якимчук Б. А.[Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-167-178
167-178
Уханова А. І., Архипова Т. М.[Гендерні особливості агресивної поведінки в контексті психічного здоров’я старших школярів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-179-192
179-192
Джежик О. В.[Теоретичні аспекти віктимології: сексуальна агресія та сексуальне насильство]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-193-204
193-204
Лосієвська О. Г.[Розвиток комунікативних компетенцій професіоналізму у майбутнього фахівця гуманітарного профілю]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-205-212
205-212
Виноградова В. Є.[Характеристика психологічного профілю творчої особистості науковця (на прикладі В. І. Вернадського та І. І. Мечникова)]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-213-224
213-224
Побокіна Г. М.[Особливості здійснення вибору та його вплив на життєдіяльність особистості в період ранньої дорослості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-225-233
225-233
Toba M. V., Zavatska N. E., Zavatsky Y. A., Fedorova O. V., Smyrnova O. O.[Cross-cultural study of attitude to attention deficiency syndrome]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-234-261
234-261
Жигаренко І. Є.[Ресурси особистісно-професійної адаптації людини в сучасному соціуму]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-262-274
262-274
Завацький В. Ю.[Психологічні та соціологічні вектори розвитку здатності особистості до передбачення в умовах життєвих змін]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-275-287
275-287
Грицук О. В.[Емоційні стани здобувачів вищої освіти під час навчальних занять]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-288-299
288-299
Мейтарчан С. Ю.[Проблеми діагностики психологічної готовності майбутніх керівників до мотивування персоналу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-300-309
300-309
Бєлавіна Т.І.[Проблеми соціально-психологічного супроводу неповнолітніх в період підготовки до звільнення з місць позбавлення волі]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2020-52-2-310-321
310-321