Бабатенко О. В.
[Психологічне забезпечення соціальної підтримки розвитку професіоналізму фахівців харчової промисловості: емпіричні дослідження]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-7-17
7-17
Блинова О. Є.[Соціально-психологічні проблеми адаптації обдарованих учнів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-17-28
17-28
Бриль М. М.[Соціально-психологічний тренінг як форма занять з молодшими школярами в умовах дитячої медіастудії]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-28-41
28-41
Візнюк І. М.[Критеріально-результативна складова моделі поведінки особистості з іпохондричними розладами]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-41-53
41-53
Волченко Л. П., Гарькавець С. О.[Фасилітація та розвиток професійних компетентностей сучасного педагога]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-53-64
53-63
Вoрoнoва O. Ю., Ямчук Т. Ю.[Психoлoгo-педагoгічні умoви рoзвитку прoфесійнoї ідентичнoсті студентів-психoлoгів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-64-73
64-73
Голентовська О. С.[Використання leiter-3 у практиці проведення комплексної оцінки розвитку дитини]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-73-85
73-85
Добровольська Н. А.[Когнітивно-особистісний аспект становлення обдарованості особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-85-97
85-97
Zhigarenko I. E.[Socio-psychological specificity of modeling of intersocial communication in the societical industry professions]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-97-106
97-106
Biletskyі P. S., Zavatska N. Е., Bokhonkova Yu. O., Fedorova O. V., Zhurba A. M.[The problem of personal destruction and professional health care in the modern society]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-106-113
106-113
Zavatsky Yu. A.[The impact of advertising text on social mobility of the person in the coordinates of modern paradisms]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-113-123
113-123
Кованда О. В.[Принципи побудови соціально-психологічної програми корекції суїцидонебезпечних станів особистості зрілого віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-123-134
123-134
Кононенко О. І.[Негативний вплив перфекціонізму на виконання військових обов’язків]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-134-144
134-144
Омельченко М. С.[Дослідження стратегії професійного розвитку корекційного педагога]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-144-158
144-158
Попович І. С.[Дослідження мотиваційних психічних станів військовослужбовців]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-158-173
158-173
Шевченко Р. П.[Структурно-функціональний аналіз соціо-психологічного супроводу військовослужбовців в умовах сучасних трансформаційних змін]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-173-181
173-181
Омелянюк С. М.[Монологізм як психолого-наративна особливість представлення інформації соціально-політичного змісту]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-181-189
181-189
Комар Т. В.[Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-189-201
189-201
Кім О. В.[Дослідження наслідків травмуючих подій у школярів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-201-212
201-212
Чорна Н. В.[Місце національного фолькльору в структурі музичної свідомості та її вплив на музично-педагогічну діяльність]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-212-224
212-224
Зуєва А. О.[Копінг-стратегії як ресурсний чинник готовності людини до прийняття вікових змін]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-1-224-235
224-235