Балахтар В. В.
[Особливості самотворення фахівцями з соціальної роботи смислу подальшого життєвого шляху на післятрудовій стадії становлення]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-9-21
9-21
Блинова О. О.[Особливості суб’єктивного соціального благополуччя обдарованих старшокласників]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-21-33
21-33
Бохонкова Ю. О., Блискун О. О., Пелешенко О. В.[Психологічні особливості прояву агресії та форми агресивної поведінки молоді в мережі інтернет]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-33-44
33-44
Бурлакова І. А., Шевяков О. В., Шрамко І. А.[Психологічні чинники професійного здоров'я фахівців економічної сфери]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-44-58
44-58
Dobrovolska N. A.[Student self-governance as a mean development of youth creative abilities]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-58-67
58-67
Дятченко Д. О.[Аналіз впливу соціально-психологічних причин безпечної поведінки особистості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-67-74
67-74
Zhigarenko I. E.[Gender-role features of professionalism in the work of socio-individual professionals]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-75-84
75-84
Zavatska N. Е., Mykhaylyshyn U. B., Brovender O. O., Pobokina G. M.[Psychology of gift and peculiarities of business communicative culture of personality]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-84-96
84-96
Zavatska N. Е. Spytska L. V., Fedorova O. V., Gorobets А. І.[Reactionalization of minors in secondary education institutions]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-96-107
96-107
Zavatska N. Е., Toba M. V., Kashirina Ye. V., Boiaryn L. V.[Psychological correction of preschool children with adaptation disorders]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-108-118
108-118
Zavatsky Y. A.[System approach to structure entrepreneurship and management in the aspect of social mobility of the person]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-119-126
119-126
Карпенко Є. В.[Репрезентація аксіологічного потенціалу емоційного інтелекту в працях українських учених]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-127-143
127-143
Ковальчук З. Я.[Вплив соціально-психологічних чинників на самореалізацію особистості в освітньому середовищі закладу вищої освіти]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-143-153
143-153
Коверзнєва Г. П.[Загальнотеоретичні засади дослідження самосвідомості в зарубіжній психологічній науці]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-153-164
153-164
Кондес Т. В.[Психологічний супровід професійного становлення майбутніх фахівців харчової промисловості]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-164-174
164-174
Кузікова С. Б., Пухно С. В.[Розвиток емоційно-вольового компоненту комунікативної компетентності майбутніх педагогів]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-175-186
175-186
Кушнеров В. A.[Ціннісно-смислові особливості на різних етапах життєвого шляху]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-187-196
187-196
Левченко В. В.[Психологічний супровід формування професійної ідентичності в умовах змін]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-196-207
196-207
Макарова І. В.[Емпіричне дослідження особливостей міжособистісних відносин студентів різних напрямків навчання]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-207-217
207-217
Milushyna M.[Zjawisko współuzależnienia w rodzinie]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-217-228
217-228
Мойсеєнко В. В.[Діагностика структурних компонентів асертивності за результатими констатувального етапу дослідження]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-229-241
229-241
Оверчук В. А.[Особливості підтримуваного працевлаштування молоді із синдромом дауна: психологічний аспект]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-241-255
241-255
Панов М. С.[Соціально-психологічна адаптація особистості: дослідження феномену]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-255-266
255-266
Пілецька Л. С.[Соціально-психологічні особливості формування професійного саморозвитку майбутнього педагога засобами українського фольклору]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-267-277
267-277
Ревенко С. П.[Соціально-психологічні особливості впливу зрілої ідентичності на психологічне благополуччя студентської молоді]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-277-288
277-288
Савчук О. А.[Соціально-психологічні впливи в соціальних мережах як засоби інформаційної війни: питання класифікації]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-288-301
288-301
Суслова В. О.[Емпіричні показники соціально-психологічної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищого навчального закладу]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-301-313
301-313
Харченко Н. М.[Особливості підлітків, що мають ризик наркотизації]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-314-323
314-323
Щербак Т. І., Усик Д. Б.[Емпіричне дослідження ургентної адикції у осіб юнацького віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-324-337
324-337
Щербакова О. О.[Соціальний інтелект та академічні здібності учнів старшого підліткового віку]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-337-349
337-349
Боярин Л. В., Процюк В. М.[До питання соціально-психологічної специфіки формування музичної культури випускників коледжу мистецтв засобами українського фольклору]
DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2019-50-3-3-349-361
349-361