Акімова Л. Н.
[Самоідентичність молодих жінок як складова їх суб’єктності]
6-18
Блинова О. Є.[Соціально-психологічна адаптація дітей із родин вимушених переселенців]
19-30
Боярин Л. В.[Соціально-психологічні особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді та їх вплив на формування здоровʼязбережувальної компетентності]
31-41
Волинець Н. В.[Порівняльний аналіз вікових особливостей особистісного благополуччя персоналу державної прикордонної служби україни та фахівців інших професійних спільнот]
41-64
Галієва О. М.[Методи саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки]
65-78
Гарькавець С. О.[Проблема віктимності особистості та її психологічні класифікації]
79-90
Горбатих В. В.[Психолого-педагогічні умови гармонізації становлення самоставлення старших дошкільників]
90-104
Дзюба Т. М.[Ознаки деструкцій професійного самоставлення педагога в умовах пролонгованого стресу]
104-115
Durkalevych I.[Poczucie skuteczności studentek kierunków nauczycielskich polskiej i ukraińskiej uczelni: badanie porównawcze]
116-126
Дятченко Д. О.[Аналіз впливу ситуації на поведінку людини в умовах реальної та потенційної небезпеки]
127-135
Жигаренко І. Є., Завацький Ю. А., Бугайова Н. М., Українець Л. П.[Соціально-психологічний вплив самообмеження особистості на її соціальну мобільність в період професійного становлення]
136-147
Завацька Н. Є., Смирнова О. О., Ахтирська Ю. І.[Комунікативно-конфліктологічна компетентність особистості у координатах сучасних парадигм]
147-159
Каширіна Є. В., Сотнікова К. К.[Роль соціальних інститутів у формуванні еталонів жіночності в юності]
159-169
Кім О. В., Бохонкова Ю. О.[Формування захисних реакцій у психолога та професійне вигорання]
170-181
Клак В. О.[Теоретичний аналіз загальної системи розумових дій та операцій мислення]
182-194
Коброслі А. Х.[Соціальні мережі та психологічне благополуччя підлітків: переваги та ризики]
194-203
Коваленко А. Б., Ільчук М. С.[Особливості прояву стратегії альтруїстичного інвестування у представників різних професійних груп]
203-216
Кудінова М. С.[Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів]
216-233
Кушнеров В. А.[Особливості часової перспективи військовослужбовців]
233-241
Лосієвська О. Г.[Електронне освітне середовище як психологічна технологія розвитку комунікативних компетенцій професіоналізму майбутніх фахівців гуманітарного профілю]
242-254
Михальська С. А.[Антиципація як універсальний феномен психологічної активності дитини у спілкуванні з оточенням]
255-265
Мороз Л. В.[Теоретико-методологічні основи розвитку мовленнєвої культури психолога]
265-275
Москалюк В. М.[«Я» людини в універсумі мистецтва: психологічний аспект]
276-286
Павленко Г. В.[Ресурси досягнення психологічного благополуччя]
286-296
Пілецька Л. С.[Соціально-психологічні аспекти ставлення до здоров’я сучасної молоді]
296-311
Сотнікова К. К., Федорова О. В.[Проблема психосоціальної адаптації людей з вадами зору в сучасній Україні]
311-320
Талдонова Л. О.[Інклюзивна освіта як ознака системи демократичних процесів в освіті]
320-330
Юрчинська Г. К., Прухніцька М. С.[Особливості системи цінностей користувачів соціальних мереж (на прикладі Facebook і Instagram)]
331-345
Яремчук В. В.[Соціально-психологічні чинники професійної діяльності керівників пенітенціарних закладів]
346-357
Марченко О.Г., Греса Н.В.[Психолого-правовий зміст усвідомлення війни неповнолітніми злочинцями]
358-366