Амурова Я. В.
[Глибинне пізнання феномену вини у християнській вірі]
6-16
Барінова Л.[Психологічні особливості особистості із різною релігійною спрямованістю]
16-27
Близнюкова О. М., Мельничук І. Я.[Фасилітація як психологічний механізм формування партнерських взаємовідносин у підлітковому віці]
28-36
Васецька Т. М.[Кохання у вимірі життєвих стратегій сучасних жінок]
36-45
Галушко Л. Я.[Специфіка особистісно-професійної підготовки майбутнього психолога у мотиваційно-глибинному пізнанні]
46-55
Гейко Є. В.[Психологічні особливості прояву полісистемної цілісності особистості]
55-68
Гельбак А. М.[Проблема кризового стану особистості підлітка на етапі трансформації суспільства]
68-77
Горська Г. О.[Образ викладача як об’єкт професійної ідентифікації студента]
77-86
Гурова О. М.[Фасилітація як складова професійної компетентності майбутнього практичного психолога]
86-95
Дьоміна Г. А.[Психологічні особливості готовності до шлюбу сучасної молоді]
95-105
Калашникова Л. В.[Его-альтруїстична спрямованість просоціальної поведінки у контексті діалогічного підходу]
106-115
Клочек Л. В.[Розвиток механізмів соціальної справедливості особистості педагогів в умовах психологічного супроводу]
115-123
Кондес Т. В.[Сформованість здоров'язберігаючої компетентності як умова збереження і зміцнення здоров'я у майбутніх фахівців соціономічного профілю]
123-131
Манжара С. О.[Візуалізація дуалізму психіки особистості у глибинному пізнанні]
131-142
Михайлишин У. Б., Шмідзен І. Ю.[Теоретичний аналіз проблеми впливу конформізму на виникнення адиктивної поведінки студентів]
143-149
Михида С. П.[Психологія особистості у психопоетиці]
150-158
Міненко О. О.[Вплив мультиплікаційної продукції на формування моральної сфери дошкільників]
158-170
Мотозюк Л. М., Старовойт І. Й.[Особливості творчого мислення: ідея, ідеал і простір мистецької діяльності]
170-178
Попович І. С.[Teopетико-методологічні виміри конструювання особистістю майбутнього]
178-188
Предко В. В.[Етнопсихологічний аналіз особливостей національного характеру]
188-199
Радул І. Г.[Психологічні особливості професійного вигорання у медичних працівників діагностичного відділення]
200-208
Ржевська-Штефан З.[Впевненість у виборі фаху та мотивація учбово-професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей]
208-216
Савелюк Н.[«релігійна особистість» і «релігійна дискурсивна особистість»: структурний та динамічний виміри суб’єкта релігійної віри]
216-227
Срібна О. В.[Соціально-психологічні особливості самоусвідомлення власної жіночності]
227-238
Tkach Т.[Lifelong learning as resource of education and development of knowledge economy]
238-246
Турбан В. В.
[Дискурсивні фактори трансформації концепту самообмеження та його роль у ґенезі особистості]
246-254
Українець Л. П., Завацький Ю. А., Тоба М. В., Смирнова О. О.[Визначення специфіки самообмеження осособистості у період ранньої дорослості як чинника її розвитку]
254-261
Фролова Л. Б., Завацька Н. Є., Бохонкова Ю. О., Каширіна Є. В.[Аналіз соціально-психологічної моделі ставлення батьків до дитини та її вплив на формування дитячо-батьківських відносин]
261-268
Шаумян О. Г.[Соціально-психологічні аспекти ресоціалізації осіб, які позбавлені волі]
269-279
Яремчук В. В.[Готовність до самоосвіти майбутніх соціальних педагогів]
279-289
Бурлакова І. А., Жигаренко І. Є., Шаповалова В. А., Дехтярьов Ю. П., Чистякова Ю. С.[Психологічна структура професійного здоров´я особистості]
290-297
Блинова О. Є., Ільницька І.[Соціально-психологічна безпечність освітнього середовища як чинник позитивного психологічного клімату студентської групи]
298-309