Аносєнкова С. В.
[Обґрунтування тренінгової програми з профілактики та корекції фіксованих форм поведінки держслужбовців]
5-11
Баклицька О. П.[Дослідження проблеми агресивності у студентів вищих навчальних закладів фізкультурно-спортивного профілю]
12-17
Балахтар В. В.[Особливості професійного становлення особистості фахівця з соціальної роботи залежно від психологічного благополуччя]
17-25
Близнюкова О. М.[Соціально-психологічні особливості процесу фасилітації розвитку особистості підлітків]
26-33
Бобовська А. В., Федорова О. В.[Професійно-етичні норми соціальної роботи]
34-40
Богаєвська Н. М.[Психотерапія особистісних особливостей наркозалежних]
40-45
Борисюк А. С.[Тренінг як засіб корекції агресивної поведінки підлітків]
46-52
Бохонкова Ю. О., Хунов Ю. А., Сербін Ю. В.[Соціально-психологічні особливості впливу соціальних мереж на особистісний розвиток у студентському віці]
53-59
Боярин Л. В., Завацький Ю. А., Смирнова О. О., Тоба М. В., Шаповалова В. А.[Соціально-психологічна специфіка комунікативної компетентності майбутніх фахівців медичної галузі]
60-67
Бурлакова І. А., Жидченко Г. С.[Сім'я як базова компонента здоров'язберігаючого освітнього простору]
67-75
Варивод Д. С., Завацький Ю. А.[Взаємозв’язок між насильством та соціалізацією особистості]
76-80
Вітовська І. А., Журба М. А..[Аналіз ціннісних орієнтації сучасної молоді]
81-90
Волченко Л. П.[Соціально-психологічні особливості адаптації учнів, які мають статус внутрішньо переміщених осіб, до нових умов життєдіяльності]
91-101
Галян О. І., Галян І. М.[Таксономія навчальних цілей у підготовці майбутніх педагогів до розвитку суб’єктності учнів]
101-110
Гарькавець С. О., Полуектова К. О.[Проблема соціальних конфліктів, психологічні наслідки та шляхи подолання]]
110-117
Гейко Є. В.[Психологічна підтримка жінок в період вагітності та після пологів]
118-125
Гєтта О. М., Ковальова О. В.[Здоров’я дітей та підлітків, що перебувають в умовах вимушеного переміщення, з позиції розвитку психосоматичних порушень]
125-134
Горобець А. I., Галімов Д. В., Ісакова О. Ю., Фрольченко І. Ю.[ Інноваційні підходи до управління соціальним закладом]
134-139
Драньова І. І., Добровольська Н. А.[Соціальний захист творчої молоді в сфері зайнятості]
139-145
Дятченко Д. О.[«Особистісне» та «ситуативне» в детермінації поведінки людини в ситуаціях реальної та потенційної небезпеки]
145-154
Заболотна О. С.[Внутрішньособистісна конгруентість як критерій прийняття себе]
154-160
Завацька Н. Є., Ващенко І.В., Журба А.М., Завацький В.Ю., Жалковський І.В., Кочубєй І.В., Яцура А.Є.[Психологічна допомога молоді при адаптаційних розладах та відхиленнях у поведінці]
160-170
Златова Л. С.[Психологічне здоров’я особистості: сучасні погляди українських науковців]
170-177
Зубовський Д. С.[Структура прояву особистісного зростання учасників ато у посттравматичний період]
177-188
Іванова А. І., Качмарчик О. С., Новік Ю. В., Подолянка Н. В., Руда С. С., Токмачова К. М., Топінська А. Г., Шеховцова В. В.[Особливості формування організаційної та психологічної культури, ефективної міжособистісної комунікації і професійної мотивації в діяльності керівників соціальних закладів]
189-196
Іванова М. Д.
[Вплив категорій прихованої мотивації на явні мотиви трудової діяльності співробітників митниці]
197-206
Іщенко А. С., Ткаченко Н.Е.[Роль компетентності та управлінського потенціалу керівника соціального закладу на сучасному етапі розвитку українського суспільства]
206-212
Катасанов О. М.[Соціально-психологічна програма формування конфліктологічної компетентності особистості в критичні періоди її розвитку]
212-217
Пілецька Л. С., Карамушка Т.В.[Копінг-поведінка як важливий особистісний ресурс подолання підліткових криз]
218-224
Склярук А. В.[Типологія проблемної сім’ї. Три аспекти проблемності]
224-230
Черних Л. А.[До проблеми соціальної адаптації старших дошкільників в координатах сучасних парадигм]
231-237