Просяннікова Т. Ф.
[Системний підхід до проблеми реадаптації підлітків-девіантів]
6-12
Андросович К. А.[Особливості соціальної адаптації першокурсників в залежності від соціального статусу]
13-18
Ващенко І. В.[Особливості ставлення до професії у правоохоронців]
19-31
Жигаренко І. Є.[Специфіка соціально-психологічної роботи з засудженими до позбавлення волі: диференційований підхід]
31-36
Айвазян Л. Ю.[Онтологічний аспект вивчення самотності]
37-41
Базиленко А. К.[Особливості рівнів сформованості соціальної активності студентів]
42-50
Бідюк І. А.[Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації до навчання у сучасних старшокласників]
50-56
Божко Ю. П.[Зв'язок суверенності психологічного простору і особистісних особливостей програмістів]
57-62
Бондарчук О. І., Пінчук Н. І.[Психологічний супровід гармонійного розвитку обдарованих підлітків у навчально-виховному процесі]
62-68
Борисюк А. С.[Роль мотивації навчання у професійному становленні студента-медика]
67-73
Борозенцева Т. В.[Системна модель соціально-психологичного процесу формування корпоративної культури громадської організації]
74-80
Бохонкова Ю. О.[Принципи моделювання соціально-психологічної компетентності особистості]
80-86
Боярин Л. В.[Особливості соціально-психологічної роботи з підлітками з соціально дезадаптованою поведінкою із дистантних сімей та дистантною сімєю загалом]
86-91
Бужинська С. М.[Дослідження модально-специфічних форм пам’яті у молодших школярів]
91-98
Варягіна А. А.[Критерії оцінки та показники ефективності процесу громадської участі]]
99-108
Вірна Ж. П., Кміть І. В.[Хроноструктурна компетентність як умова професійної адаптованості медичних сестер]
109-119
Гавриш І. В., Щербакова О. О.[Психологічна характеристика учбової діяльності академічно здібних дітей в умовах меритократичної освіти]
119-126
Гончаренко Н. В.[Визначення психологічних чинників збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів]
126-134
Горбань Г. О.[Пролонгованість наслідків як інтегральна характеристика процесу прийняття рішення]
134-140
Гошовська Д. Т., Гошовський Я. О.[Синергетичні аспекти ревіталізації депривованої особистості]
140-145
Грищук Д. Г.[Філософське обґрунтування природи громадянської соціалізації молоді: методологічні основи дослідження процесу]
145-150
Даценко Т. О.[Ресурси особистості, спрямовані на подолання страху: психологічний захист і копінг-стратегії]
150-155
Єргакова Ю. Г.[Соціально-психологічні засоби корекції дезадаптивної поведінки підлітків в умовах інтернатних навчальних закладів]
155-161
Жебєлєва П. В.[Сучасні підходи до типологізації життєвого сценарію студентської молоді]
162-167
Завацька Н. Є.[Технології забезпечення професійної допомоги у процесах адаптації та реадаптації особистості]
167-176
Завацкий Ю. А.
[Теоретико-методологические подходы к изучению субъективного благополучия личности]
177-183
Задорожна О. М.[Становлення професійної компетентності у студентів-психологів в сучасному освітньому середовищі]
184-189
Зливков В. Л., Лукомська С. О.[Поняття кризи автентичності у психологічних дослідженнях]
189-195
Карамушка Л. М.[Організаційна культура освітніх організацій: зв’язок між рівнем розвитку та соціально-демографічними чинниками]
196-206
Кирпенко Т. М.[Стресостійкість та проблема її формування у підлітків]
206-212
Кравченко К. В.[Образ майбутньої сім’ї через призму уявлень дитини]
212-217
Лазорко О. В.[Професійна безпека: емпатійні резерви самореалізації майбутніх фахівців соціономічних професій]
217-225
Левицька І. В.[Психологічні фактори безпеки дорожнього руху]
226-231
Михайлишин У. Б.[Особливості розвитку емоційно-вольової сфери працівників органів внутрішніх справ України]
231-241
Нежинська О. О.[Тренінг розвитку психологічної готовності керівників освітніх організацій до впровадження ґендерного підходу в практику управління]
241-246
Палько Т. В.[Когнітивна складова розвитку рефлексії вчителів в умовах післядидпомної педагогічної освіти]
246-253
Петрунько О. В.[Інформаційна культура як чинник психологічної і національної безпеки медіасуспільства]
253-259
Підбуцька Н. В.[Уявлення про майбутню професію та образ «я-професіонал» майбутніх інженерів]
259-264
Пілецька Л. С.[Методологічні принципи програми соціально-психологічного супроводу професійної мобільності особистості]
264-270
Полянський М. В.[Психічні регулятори розвитку соціально-психологічної компетентності керівника СБУ]
270-275
Проскурка Н. М.[Операційно-регулятивний компонент автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій]
275-282
Сіпакова О. А.[Психологічні особливості виховання студентів: ціннісні орієнтири]
283-287
Склярук А. В.[Сімейні та дітородні орієнтири сучасної молоді]
287-296
Соловйов О. М.[Гендерні особливості формування ціннісно-смислової сфери особистості]
296-301
Тоба М. В.[Соціально-автономні норми як вищий регулюючий чинник соціальної поведінки особистості]
301-307
Траверсе Т. М.[Специфіка формування гіпотези розв'язку залежності від типу політичної задачі]
307-312
Турбан В. В.[Ірраціональні основи етичного у філософії та психології]
313-319
Фролов А. П.[Методика онлайн-спостереження при дослідженні образу користувача соціальних мереж]
320-329
Чернікова А. О.[Вплив егоцентризму на юнацьку поведінку у конфліктних ситуаціях]
329-334
Шевченко К. О.[Фасилітація як соціально-психологічний та педагогічний феномен]
334-340
Яремчук В. В.[Соціальна робота з підлітками, які мають схильність до соціального утриманства]
340-345