Салюк М. А., Бучко А. О.
[Рівень розвитку емоційного інтелекту як фактор попередження схильності до віктимної поведінки підлітків]
5-14
Артюхіна Н. В.[Розвиток життєтворчого потенціалу особистості юнацького віку]
14-25
Бірон Б. В., Портянкіна К. О.[Вплив вдячності на переживання творчою особистістю стресових подій]
26-36
Боярин Л. В., Завацький Ю. А., Михайлишин У. Б., Жигаренко І. Є.[Соціально-психологічні особливості ціннісних орієнтацій особистості в аспекті прояву брехливості]
36-44
Вагіна О. В.[Міжнародний досвід використання поліграфних опитувань у поліції]
44-55
Волченко Л. П.[Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи]
55-64
Гарькавець С. О.[Соціально-психологічні особливості інформаційного супроводу політичних процесів в епоху панування соціальних мереж]
64-72
Голентовська О. С.[Ціннісно-рольові параметри регуляції особистісного успіху в командній діяльності]
72-82
Гомольська Л. П.[Афективна складова образу бренду та її вплив на лояльність споживчої поведінки студентської молоді]
82-94
Завацький В. Ю., Завацька Н. Є.[Опанувальна поведінки та здатність до антиципування у молоді]
94-103
Зливков В. Л., Лукомська С. О.[Прощення інших і прощення себе в контексті подолання особистістю кризових ситуацій]
103-112
Іванеко Ю. В.[Психологічні особливості самоорганізації сучасного студента]
112-121
Каргіна Н. В.[Аналіз взаємозв'язків між показниками життєстійкості особистості та переживанням психологічного благополуччя]
121-130
Kashirina E. V.[Features of usage of copying strategies by workers of the socionic sphere in under stress]
130-136
Компанович М. С.[Особистісні та міжособистісні чинники загострення психосоматичних серцево-судинних захворювань у підлітків]]
136-146
Кулеша Н. П.[Модель оптимізації психологічної адаптації студентів із дистантних сімей до навчання у внз]
146-156
Мотрук Т. О.[Особливості консультування клієнта, що знаходиться у постстресовому стані]
156-165
Симовоник А. И.[Роль сказки, как традиционной истории, в формировании жизненных сценариев личности: к постановке проблемы]
165-174
Смирнова О. О.[До питання формування комунікативної культури студентів у полікультурному освітньому просторі ВНЗ]
174-183
Спицька Л. В., Лабезна Л. П.[Соціально-психологічні чинники адаптивної копінг-поведінки особистості в умовах cтресу]
183-190
Ульянова Т. Ю.[Особливості комунікативності особистості представників різних типів конфліктності]
190-201
Федан О. В.[Теоретичні підходи до проблеми саморозвитку особистості]
201-210
Фетісова К. А.[Про деякі аспекти сприйняття відображеної сутності людини та покоління у продуктах їх діяльності (мистецьких творах)]
210-218
Chulovsky V. E.[Intrapersonal conflicts during the socialization process of students]
219-226
Шпортун О. М.[Результати апробації програми регуляторно-рівневої гуморотерапії]
226-238