Жихарева Л. В.
[Психологічні особливості прихильності дитини-дошкільника до матері]
6-12
Кравченко К. В.[Соціально-психологічні умови оптимізації ставлення батьків до дитини в умовах сімейної взаємодії]
12-18
Венгер Г. С.[Порівняльний аналіз рольових стосунків у традиційних та дистантних сім’ях]
18-30
Блинова О. Є.[Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях трудових мігрантів]
30-37
Боярин Л. В.[Соціально-психологічні особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді та їх адаптації до волонтерської діяльності]
37-43
Бриль М. М.[Соціально-психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків з дошкільниками в дистантних сім’ях]
43-52
Поліщук В. В.[Процес адаптації вимушено переселених дітей шкільного віку з зони АТО]
53-58
Бастракова А. С.[Вплив стилю батьківського виховання на становлення самодетермінації як складової особистісного потенціалу підлітків]
59-67
Рогаль Н. І.[Зв'язок батьківських санкцій з конфліктною поведінкою підлітків]
67-74
Баранова С. В.[Особливості турботи особистості про себе як показника особистісної зрілості]
74-80
Бідюк І. А., Соловйова Д. О.[Особливості копінг-стратегій у дівчат з маскулінною та фемінінною гендерною ідентичністю]
81-87
Bogucharova E. I.[Effects of emotional competence on self-determination of postgraduate student (phd) as university teacher]
87-97
Борисюк А. С.[Психологічні особливості емоційної сфери дітей з дистантних сімей]
97-104
Бохонкова Ю. О.[Системність та синергетизм як основа реалізації випереджальних стратегій поведінки особистості в умовах трансформаційних змін сучасного соціуму]
104-111
Бурч О. І.[Основні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів та їх характеристика]]
111-117
Волченко Л. П.[Просоціальні уявлення шкільної молоді та її соціально-нормативна активність в умовах суспільних перетворень]
118-123
Гарькавець С. О.[Розгляд ціннісних орієнтацій особистості у фокусі боротьби з корупцією в Україні]
123-130
Гусєв А. І.[Принцип безоцінюваності як складова особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів в системі післядипломної педагогічної освіти]
131-138
Жигаренко І. Є.[Психокорекційна робота як умова ресоціалізації особистості в умовах соціальної ізоляції]
138-144
Завацький В. Ю.[Вплив індивідуально-типологічних особливостей на ефективність адаптаційного процесу при невротичних розладах: аналіз підходів до вивчення проблеми]
145-157
Zavatska N. Ye.[Psychological features of social support for people with problems of unsuccessful process of adaptation in society]
157-165
Zavatsky Yu. A.[Current issues of subjective well-being of an individual in marriage]
165-171
Задорожна О. М.[Принципи побудови та зміст системи соціальної адаптації особистості в умовах дії впливу стресогенних чинників]
171-179
Зливков В. Л., Лукомська С. О.[Психологічні аспекти організації системи реабілітації військових, що повернулися із зони АТО]
180-188
Зозуль Т. В.[Психологічні особливості рольових очікувань і домагань у сімейній взаємодії в парах із суттєвою різницею у віці]
188-194
Киреева З. А., Либ И. И.
[Социально-психологические особенности женщин предпринимателей]
195-202
Кириченко В. В.[Історичний екскурс та сучасні погляди на психологічні проблеми профорієнтації]
203-212
Коваленко А. Б., Дар’ялова Н. А.[Теоретико-методологічний аналіз проблеми віртуального спілкування підлітків]
213-219
Кузікова С. Б.[Формування психологічної компетентності молодших школярів в контексті профілактично-корекційного супроводу їх розвитку]
219-226
Левченко В. В., Левченко О. О.[Психолого-педагогічні особливості реалізації акмеологічного підходу в освіті дорослих]
226-232
Макаренко С. С.[Психологічні особливості професійно-управлінського самовизначення майбутнього керівника]
232-239
Микитюк Г. Ю.[Особливості психологічної підтримки студентів-психологів у період адаптації до освітнього простору]
239-247
Миськів О. В.[Особливості структурних компонентів професійної спрямованості особистості в процесі опанування професії]
247-253
Мітічкіна О. О.[Проблеми побудови структури організаційної культури у студентів ВНЗ]
253-260
Михайлишин У. Б.[Професійний стрес працівників органів внутрішніх справ]
260-267
Нагайцева І. Д.[Конфліктологічна компетентність менеджерів як чинник ефективності управлінської діяльності]
267-272
Овсянников М. В.[Вопросы патобиологических связей наркотической и алкогольной интоксикации и психических расстройств]
272-279
Овсянников М. В.[Особенности патогенеза психических и наркологических заболеваний]
280-286
Пілецька Л. С.[Соціально-психологічний аспект управлінської взаємодії керівників (на прикладі держаних установ і громадських організацій)]
287-295
Поцулко О. А.[Прилучення особистості до комунікативної культури як засіб психологічної корекції девіантної поведінки]
295-302
Пудич С. А.[Социально-психологические составляющие информационной безопасности личности (на примере рекламного воздействия)]
302-311
Ренжин П. П.[Обдарованість. сучасні погляди на види обдарованості у психології]
311-318
Ребуха Л. З.[Теоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблеми]
318-326
Тоба М. В.[Розвиток психологічної науки в країнах скандинавії: історична перспектива]
326-332
Траверсе Т. М.[Психологічні детермінанти помилок політичного мислення]
332-338
Фальковська Л. М., Драган С. І.[Соціальні уявлення про національну валюту студентів із різними видами ціннісно-смислового ставлення до грошей]
339-347
Шамлян К. М.[Дискусійні питання психології волі]
348-353
Шугурова Т. Л.[Організаційна культура державних і громадських організацій як чинник розвитку професійної компетентності]
353-362
Сербін Ю. В.[Емоційний стрес у студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю]
362-369
Камінська С. В.[Соціально-психологічні аспекти професійної маргінальності випускників вищої школи]
369-374
Бочелюк В. В.[Аналіз провідних підходів до вивчення стратегій поведінки особистості]
375-382
Журба А. М.[Визначення відмінностей соціально-психологічних проявів кризи тимчасової втрати працездатності залежно від гендерних особливостей]
382-387
Михайлишин У. Б.[Гендерні розбіжності у процесі функціонування групових цінностей студентів вищих навчальних закладів]
388-392
Харченко В. Є.[Життєстійкість як інтегральна характеристика індивідуальності в умовах сучасного соціокультурного простору]
392-403
Ткаченко Н. В.[Методологія психологічних умов подолання педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку]
404-408
Спицька Л. В.[Соціально-психологічні засоби корекції проявів делінквентної поведінки неповолітніх в умовах закладів соціальної реабілітації]
409-416