Zavatskaуа N. E.
[Optimization of social and psychological help during readaptation: conditions and principles]
6-11
Андросович К. А.[Соціально-психологічні фактори адаптації першокурсників професійно-технічного навчального закладу]
11-16
Базиленко А. К.[Особливості вольової складової соціальної активності студентської молоді]
17-23
Бастракова А. С.[Чотири шляхи становлення самодетермінації в підлітковому віці]
24-31
Береза А. А.[Основные психологические детерминанты благополучия супругов]
31-35
Блискун О. О.[До проблеми психологічних принципів поведінки людини (генетико-моделюючий підхід С. Максименка)]
36-44
Богучарова О. І.[Дослідження суб'єктного ставлення курсантів до здоров'я]
45-51
Бондарчук О. І.[Когнітивне забезпечення взаємодії підлітків з довкіллям як чинник успішної соціалізації]
51-62
Боровик О. В., Крайніков Е. В.[Переживання загрози зриву першої вагітності жінками різних вікових груп]
62-72
Borozentseva Т. V.[Socio-psychological problems of corporate culture]
72-76
Бохонкова Ю. О.[Психологічні особливості групових емоційних відносин у трудовому колективі]
76-82
Боярин Л. В.[Модель життєвого циклу неповної сім’ї]
82-89
Бриль М. М.[Психологічний аналіз проблеми асертивності та ціннісних орієнтацій студентської молоді в процесі адаптації у ВНЗ]
89-95
Гнускіна Г. В.[Вплив організаційно-професійних характеристик на вияви синдрому «професійного вигорання» у підприємців]
95-100
Гошовський Я. О.[Ревіталізація психогенези депривованої особистості]]
101-107
Загной Т. В.[Соціально-психологічі аспекти мотивації навчально-професійної діяльності студентів-спортсменів]
108-121
Zadorozhnaya O. N.[Socio-psychological peculiarities of the management of educational technologies]
122-129
Карамушка Л. М., Шевченко А. М.[Ціннісно-смисловий та поведінково діяльнійсний аспекти аналізу сутності культури та організаційної культури]
129-138
Кіраль А.[Девіантність – ключова проблема соціально-психологічних досліджень]
138-143
Коваленко А. Б.[Теоретико-методологічний аналіз спілкування як проблеми психосеміотики]
143-155
Кравченко К. В.[Ставлення батьків до дитини як психологічний феномен]
155-163
Літвінова О. В.[Психологічний потенціал сімейних цінностей в період соціальної нестабільності]
163-174
Лосієвська О. Г.[Психологія розвитку комунікативних компетенцій професіоналізму майбутнього фахівця гуманітарного профілю: особливості асертивної взаємодії]
174-181
Марусинець М. М.[Професійне самовдосконалення студентів–психологів: традиційні та інноваційні аспекти]
182-188
Марчук Л. M.[Комунікативний аспект асертивної поведінки особистості студента-психолога]
188-194
Матієшин І. В.
[Адаптаційні ефекти копінг-поведінки в спортивній діяльності]
195-202
Мечетний А. Ю.[Методологічні аспекти вибору психодіагностичних методик дослідження професійних копінг-стратегій шахтарів]
202-209
Мирончак Т. В.[Психологічні особливості емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку (теоретичний аспект)]
210-216
Михайлишин У. Б., Токарєва В. А.[Особливості саморегуляції психічних станів працівників органів внутрішніх справ]
216-225
Mitichkina O. А.[Socio-psychological factors of organizational culture forming among the students]
226-231
Мoрaн I. В.[Генеза толерантності студентів медичних навчальних закладів]
231-240
Москальова А. С.[Психологічна підготовка слухачів курсів підвищення кваліфікації до подолання професійних криз керівниками загальноосвітніх навчальних закладів в системі післядипломної педагогічної освіти]
240-246
Павленко Н. А.[Проблеми лідерства і керівництва в системі управління вищим навчальним закладом]
246-257
Пастух Л. В.[Модель сензитивності особистості практичних психологів закладів освіти]
257-266
Пілецька Л. С.[Професійна мобільність як основа становлення фахівця]
266-275
Плужник Я. А.[Соціально-психологічний аналіз професійних копінг-стратегій керівників закладів освіти]
276-286
Поцулко О. А.[Загальний девіантний синдром адаптації: соціально-психологічний аспект]
286-293
Provotorova N. V.[Problem of becoming specialists of socionomic profils and its solution]
294-300
Проскурка Н. М.[Автопсихологічна компетентність майбутніх фахівців з інформаційних технологій: ціннісно-смисловий аспект]
300-307
Просяннікова Т. Ф.[Соціально-психологічні аспекти реадаптації підлітків із девіантною поведінкою в умовах сім`ї]
307-314
Rynder I. D.[Patterns of dialogues between “I” and “NOT-I” in different identity characteristics]
314-323
Сербін-Жердецька І. А.[Смисложиттєві орієнтації особистості як основа її життєвих виборів]
323-330
Сердюк Л. З.[Розвиток в українській психології провідних ідей г. с. костюка]
330-338
Сідоров О. О.[Особливості розвитку суїцидальних тенденцій та передсуїцидальних симптмокомплексів у сучасному студентському середовищі]
338-344
Сняданко І. І.[Когнітивно-поведінкова модель в консультуванні студентів технічних університетів в контексті їх підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності]
344-352
Соловйов О. М.[Особливості ціннісно-смислової сфери особистості в процесі самоактуалізації]
352-359
Терещенко А. М.[Умови та засоби розвитку суб’єктивного відчуття оптимізму в контексті соціокультурного самовизначення і становлення індивідуальності]
359-365
Тоба М. В.[Групові норми як ресурс вищого рівня розвитку освітянського простору]
365-373
Траверсе Т. М.[Системно-стратегіальна концепція політичного мислення (продовження)]
373-380
Фомiнова Г. В.[Етнiчна iдентичнiсть i етноцентризм]
373-386
Фролова О. В.[Адаптація україномовної версії методики діагностики організаційної ідентичності]
386-394
Харченко В. Є.[Соціально-психологічний аналіз дезадаптивної поведінки підлітків та механізмів їхнього самозахисту]
394-401
Черних Л. А.[Особливості дружніх стосунків старших підлітків]
401-409
Шебанова В. І.[Особливості самопрезентації анорексиків на інтернет-форумі]
410-422
Шетеля Н. І.[Шляхи оптимізації міжособистісних стосунків у педагогічному колективі]
422-430
Шугурова Т. Л.[Дозвіллєва діяльність особистості в постмодерністській парадигмі]
430-437
Щербак Т. І.[Психологічні особливості побудови образу я особистості та самопрезентації у віртуальній реальності]
437-444
Карамушка Т. В.[Підготовка аспірантів до професійної кар’єри: аналіз основних труднощів, «реальних» та «бажаних» форм підготовки]
445-453