Акімова Л. Н.
[Теоретичні моделі психологічної безпеки особистості]
6-15
Бабиянц К. А., Талалаева Л. Б.[Психологические особенности этнической идентичности у подростков с различной культурно-конфессиональной принадлежностью]
15-23
Бабій О. І.[Структура особистості, схильної до переживання особистісної безпеки/небезпеки]
23-29
Борець Ю. В.[Соціальна компетентність як інтегральна характеристика розвитку особистості]
29-38
Боярин Л. В., Макогон В. К.[Теоретичні засади формування ефективного стилю управлінської діяльності в системі освіти]
38-45
Волобуєв В. В.[Тривожні та депресивні прояви у постраждалих унаслідок техногенних аварій і катастроф у віддаленому періоді після застосування диференційованої психотерапії]
45-54
Vyazovskaya O. V.[The role of self-assessment in professional development of representatives of socionic professions]
54-59
Гарькавець С. О.[Конкурентна віктимність та її психологічні механізми]
59-67
Дворніченко Л. Л.[Психологічні особливості креативності майбутніх психологів – консультантів]
67-75
Железнякова Ю. В.[Адиктивна поведінка як наслідок суб’єктивного почуття самотності молодших підлітків]
75-83
Карпенко А. П.[Феномен автентичності особистості працівників інженерно-технічних спеціальностей]
83-92
Кім О. В.[Подолання травмуючих подій у дітей]
92-100
Кіреєва З. О., Мазурик В. М.[Особливості проектування життєвого шляху жінками]
100-107
Кіреєва З. О., Швайкін С. А.[Особливості психологічного благополуччя у індивідів з порушенням сердцево-судинної системи]
108-118
Ковальчук А. А.[Феномен адаптованості як предмет наукового аналізу]]
118-128
Круцюк О. В.[Явище волонтерської діяльності в контексті наук людинознавства: підходи, концепції, теорії, моделі]
128-139
Labezna L. P.[Substantive procedural bases for the implementation of the program for the formation of adaptive coping strategies for student youth]
139-144
Лосієвська О. Г.[Теоретичні засади створення корекційно-розвивальної програми коммуникативних компетенцій професіоналізму у майбутніх фахівців гуманітарного профілю]
145-153
Маслов М. Н.[Об аутодеструктивных явлениях, механизмах, причинах и последствиях проявления деструктивной агрессии в актуальном социальном пространстве]
153-162
Мітічкіна О. О.[Проблема кризи ідентичності у студентів та практика психологічної допомоги щодо її подолання]
163-173
Мітічкіна О. О., Кочубєй І. В.[Основні напрямки дослідження професійного самовизначення у сучасній психології]
173-180
Мітічкіна О. О., Нікіфоров Н. В.[Соціально-психологічні проблеми професійного самовизначення особистості]
181-189
Мітічкіна О. О., Перепелиця О. А.[Соціально-психологічні чинники підліткової агресивності]
189-198
Myhaylyshyn U. B., Zavatskyi V. Yu.[Analysis of modern approaches to the formation of the organizational culture of applicants for higher education]
198-206
Новицкая Л. В., Завацкая Н. Е.[Социально-психологические аспекты проблемы адаптации личности зрелого возраста в кризисные периоды жизни]
206-213
Ovsyannikov M. V.
[Analysis of approaches to the structure of self – consciousness in modern psychology]
214-220
Piletska L. S., Zavatskyi Yu. A., Zhurba A. N.[Psychological resources of social and professional mobile identity through the prism of copy-behavior of the person]
220-229
Позднякова Е. А.[Кризис среднего возраста: анализ субъективных переживаний и стратегии преодоления]
229-238
Сеник О. М., Мандзик Т. М., Різник Р. М.[Дослідження динаміки часової перспективи студентської молоді (на прикладі студентів м. Львова)]
238-246
Tkacz Т.V., Androsovych K.A.[Psychospołeczny aspekt czasu w źyciu człowieka]
246-252
Тоба М. В., Жигаренко І. Є., Боярин Л. В.[До вивчення проблеми соціально-психологічної адаптації особистості у науковій літературі]
252-261
Траверсе Т. М.[Психологічні аспекти конфлікту як виду політичного протистояння]
262-269
Fedorov A. Yu.[Socially-psychological features of organizational culture of managers of educational institutions]
269-275
Чепрасова Э. М.[Психологические особенности реализации духовных ценностей у лиц с различным уровнем субъективного благополучия]
276-285
Черних Л. А.[Соціальна адаптація дітей дошкільного віку з порушенням зору]
285-295
Черних-Лупан К. О.[Особливості емоційно-вольової сфери дітей після перенесення тяжких соматичних захворювань]
295-302
Chubova I. I.[Conceptual foundations of the program for the formation of individual styles in managerial activities of managers-еducators]
303-311
Shilovа О. І., Donets O. I.[Socio-psychological factors of the motivational activity of the individual and the formation of a social stereotype in her professional activities]
309-318
Шорохов А. Г., Шорохова О. И.[Исследование проблем психического и психологического здоровья в психологии]
318-327
Шocтя I. В.[Сoцiaльнo-психoлoгiчнi oсoбливoстi рoзвитку кoмпетентнoстi у прoфесiйнoму спiлкувaннi]
327-335