6-12
Шугурова Т. Л.[Типи дозвіллєвої діяльності та їх зв'язок з соціально-психологічною компетентністю студентської молоді: факторний аналіз]
12-19
Баклицький І. О., Слободяник В. І.[Вивчення проявів психічної дезадаптації курсантів навчальних закладів ДСНС України]
19-24
Балика Є. С.[Взаємозв’язок задоволеності шлюбом з фактором рівня домагань]
24-29
Богучарова О. І.[Соціально-психологічні чинники розвитку волонтерства як нової наукової моделі]
29-35
Борозенцева Т. В.[Вплив ієрархії цілей і цінностей на механізм формування корпоративної культури громадської організації в умовах сучасного соціуму]
35-42
Бохонкова Ю. О.[Вплив особистісних особливостей жінки на міжособистісні взаємини в трудовому колективі]
42-47
Боярин Л. В.[Методики та специфіка процедури емпіричного дослідження психологічних особливостей соціально дезадаптованої поведінки підлітків із дистантних сімей]
47-54
Варягіна А. А.[Психологічні чинники громадської участі особистості]
54-65
Ващенко І. В.[Концепт «моральна свідомість» в різних етносах: психологічний аспект]
65-75
Вірна Ж. П., Коширець В. В.[Формування особистісного простору: оцінка, тенденції і закономірності]
75-94
Гошовська Д. Т., Гошовський Я. О.[Поведінкові стратегії депривованої дитини в контексті втраченого родиногенезу]
94-101
Гошовська О. Я.[Психозахисне самоприйняття особистості: базові постулати]
101-108
Грицюк І. М.[Арт-терапевтичні техніки в роботі з дітьми молодшого шкільного віку в умовах тренінгу]
109-114
Гуржий О. В.[Емпіричне дослідження соціально-психологічних чинників адаптаційних розладів у дітей дошкільного віку]]
114-121
Гусєв А. І.[Окремі психологічні аспекти впровадження медіаційних технологій у роботу з «латентними правопорушеннями» у шкільному середовищі]
121-128
Єрмаш Н. М.[Соціально-психологічні підходи до формування лідерських якостей у керівників місцевих органів виконавчої влади]
128-136
Zhyharenko I. Ye.[The influence of individually typological characteristics of prisoners on the process of adaptation to conditions of social isolation]
137-146
Завацький В. Ю.[Теоретико-методологічні підходи до механізмів формування невротичних розладів та їх корекції]
146-154
Zavatsky Yu. A.[Psychological problems of subjective well-being of a married couple]
154-160
Задорожна О. М.[Інноваційні підходи щодо організації взаємодії між закладами середньої та вищої освіти]
160-167
Камінська О. В.[Апробація програми корекції залежності від комп’ютерних онлайн-ігор]
168-173
Камплицкая О. В., Овсянников М. В.[Взаимосвязь соматических и психических процессов у больных бронхиальной астмой]
174-181
Карамушка Т. В.[Професійна кар’єра особистості: сутність, основні види та функції]
181-190
Коваленко А. Б.[Проблема розуміння в працях українських психологів]
190-199
Козицька І. В.
[Теоретичний аналіз конфлікту в житті особистості через призму антиномічності її буття]
199-204
Кривопишина О. А., Балебрух Ю. Б.[Порівняльний аналіз методів подолання та профілактики буллінгу (на прикладі шкільного середовища зарубіжних країн та України)]
204-212
Кузікова С. Б., Федорова Є. В.[Психологічні умови та технології формування суб’єкта саморозвитку в онтогенезі: концептуалізація проблеми]
212-221
Лазорко О. В.[Професійна безпека особистості в особливих умовах діяльності: теоретична експлікація проблеми]
221-235
Лапшова Н. С.[Теоретичні засади дослідження соціального статусу особистості]
235-243
Літвінова О. В.[Дослідження родинної історії як метод наративної психології]
243-250
Мацюк В. С.[Емоційні деструкції у військовослужбовців строкової служби: міф чи реальність]
250-258
Микитюк Г. Ю.[Психологічні особливості феномену лідерства: історичний аспект]
259-269
Мітічкіна О. О.[Визначення рівнів розвитку організаційної культури у студентів вищого навчального закладу]
269-275
Михайлишин У. Б.[Прояви професійної деформації працівників міліції]
275-286
Нагайцева І. Д.[Конфлікт як фактор розвитку персоналу в організації]
286-293
Никоненко Л. В.[Психологічний аналіз проявів політико-правової соціалізації сучасного українського студентства]
293-301
Овсянников М. В.[Типы приемов психоактивных веществ и варианты развития аддикций у больных шизофренией]
301-308
Пілецька Л. С.[Структурно-функціональна модель професійної мобільності особистості]
308-314
Провоторова Н. В.[Комунікативна культура соціального працівника як чинник його професійної компетентності]
314-322
Продан О. О.[Аналіз структури самоусвідомлення особистості в процесі пізнання своїх психологічних характеристик]
322-331
Пустовалов І. В.[Роль сімї повторного шлюбу у розвитку ціннісно-смислової сфери підлітків]
331-340
Ружицька М. С.[Особливості індивідуально-типологічних і особистісних властивостей осіб похилого віку]
340-350
Сербін Ю. В.[Вплив конфліктів на навчальну мотивацію студентської молоді]
350-355
Сірко Р. І.[Проблема професійної підготовки психологів до екстремальної діяльності у вищих навчальних закладах]
356-361
Соловьев О. В.[Человеческая психика в «просвете» социальной неопределенности (или о неновизне в новизне)]
362-367
Ставицький О. О.[Оцінка студентами відносин близьких людей з інвалідизованими]
368-373
Терещенко А. М.[Вікові особливості життєстійкості та оптимізму особистості]
373-379
Тоба М. В.[Діалоговий формат взаємодії в новому лінгвістично-культурному просторі]
379-385
Щербакова О. О.[Психологічна характеристика академічно здібних учнів в умовах меритократичної освіти]
385-393
Ягіяєв І. І.[Особливості психологічного благополуччя у самопроголошених атеїстів: значення натуралістичних вірувань]
393-399
Яремчук В. В.[Вплив різних моделей сім’ї на девіантну поведінку в підлітковому віці]
400-407
Тригуб Г. В.[Сучасна нейролінгвістика у вивченні проблеми критичного віку під час оволодіння іноземної мови]
407-413