Завацька Н. Є.
[Сучасні підходи до формування освітнього простору особистосі в процесі її реадаптації]
6-11
Алёшичева А. В.[Характеристика корреляционных взаимосвязей между разноуровневыми факторами, влияющими на психическое здоровье личности]
11-20
Афанасенко Л. А.[Валідизація та стандартизація опитувальника професійної самоідентифікації студента аграрного профілю]
21-27
Афоніна І. Ю.[Статтєві та індивідуально-психологічні відмінності в стратегіях поведінки]
27-33
Басюк О. В.[Мотиваційно-комунікативна модель спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці]
33-40
Блинова О. Є.[Роль стереотипів у побудові стратегії поведінки майбутнього фахівця]
40-46
Блискун О. О.[Систематизований аналіз теорій та моделей агресії (частина 2)]
46-60
Борисюк А. С.[Дослідження взаємозв’язку перфекціонізму та професійної ідентифікації студентської молоді]
61-68
Борозенцева Т. В.[Порівняльний аналіз соціально- психологічних умов формування корпоративної культури громадських організацій представників малого та середнього бізнесу]
68-74
Bohanova L. V.[Socio-psychological determinants of anxiety symptoms of preschool children]
74-83
Бохонкова Ю. О.[Особистісні ресурси адаптаційних стратегій поведінки людини в ситуації життєвих змін]
83-90
Бочелюк В. В.[Характеристика критеріїв готовності майбутніх психологів до профілактики віктимної поведінки підлітків]
91-98
Боярин Л. В.[Аналіз психотерапевтичної практики деяких вітчизняних та зарубіжних науковців щодо соціально-психологічної дезадаптації]
97-103
Бриль М. М.[Соціально-психологічні чинники адаптивних стратегій поведінки та формування ідеальних образів у студентської молоді]
103-111
Васюк А. А.[Особливості становлення комунікативної культури майбутнього правоохоронця в умовах вищого навчального закладу системи МВС]]
111-117
Вознюк А. В.[Психолого-організаційні особливості управління педагоігчними працівниками в освітніх округах]
117-123
Гарькавець Н. С.[Принципи та основний зміст соціально-психологічної програми формування системи цінностей студентів в умовах ВНЗ]
123-131
Гарькавець С. О., Волченко Л. П.[ Соціально-психологічні впливи та соціально-нормативна поведінка шкільної молоді]
131-139
Дворніченко Л. Л.[Професійна орієнтація у стратегіях модернізаційного прориву українського суспільства]
139-144
Додонова О. А.[Методичні основи щодо визначення соціально-психологічних чинників мотиваційної активності студентської молоді]
144-153
Дріга Т. Г.[Особливості соціально-психологічної адаптації студентів в умовах оптимізації системи освітнього середовища]
154-161
Загной Т. В.[Аналіз підходів до особливостей ефективності професійного навчання студентів-спортсменів]
161-168
Задорожна О. М.[Психолого-педагогічні аспекти управління освітніми технологіями]
168-175
Зозуль Т. В.[Особливості взаємодії у подружніх парах із суттєвою різницею у віці]
175-179
Камінська О. В.[Результати емпіричного дослідження різних видів інтернет-залежності]
180-186
Карамушка Т. В.
[Роль кар’єрних орієнтацій у здійсненні професійної кар’єри аспірантів]
186-196
Карамушка Л. М., Шевченко А. М.[Організаційний розвиток як детермінанта розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів]
196-206
Левченко А. А.[Готовность к материнству как психологический Феномен]
206-213
Левченко В. В., Левченко О. О.[Філософсько-психологічні аспекти дослідження екологічного мислення]
213-219
Літвінова О. В.[Психологічні аспекти міжособистісної взаємодії в багатопоколінній родині]
219-227
Лосієвська О. Г.[Вплив комунікативних компетенцій професіоналізму на культуру спілкування майбутніх фахівців гуманітарного профілю]
227-234
Мечетний А. Ю.[Оптимізація процесу оволодіння шахтарями ефективними копінг-стратегіями у професійній діяльності]
234-242
Микитюк Н. М.[Процес формування ціннісніх орієнтацій майбутніх фахівців гуманітарної сфери у молодіжній спільноті]
241-247
Михайлишин У. Б.[Емоційний стан як системоутворюючий чинник поведінки неповнолітнього делінквента]
247-254
Мітічкіна О. О.[Принципи побудови програми формування організаційної культури у студентів вищих навчальних закладів]
254-259
Молдованова А. О.[Роль самооцінки у професійному становленні педагога]
265-273
Павленко Н. А.[Психологічні особливості реалізації функції планування в управлінні вищим навчальним закладом]
273-279
Панов М. С.[Психолого-педагогічний аналіз реального стану і змісту правової культури підлітків з вадами зору]
279-299
Пащенко С. Ю.[Діагностика професійної ідентичності і глобалізаційного потенціалу педагога ВНЗ: опитувальник GLOBIDMAR]
299-308
Підбуцька Н. В.[Структура та динаміка ціннісних орієнтацій протягом професіоналізації інженера]
308-314
Piletska L. S.[Psychological resources of a professionally mobile Identity]
315-323
Провоторова Н. В.[Теоретико-методологічний аналіз дослідження перфекціонізму у сучасній науці]
323-329
Просяннікова Т. Ф.[Умови і принципи оптимізації системи реадаптації особистості]
330-338
Пчельникова Е. И.[Исследование социально-психологических особенностей страха смерти у работников учреждений здравоохранения]
339-343
Sidorenko А. V.[Factors determining the students’ readiness for family life]
343-350
Чайкіна С. В.[Аналіз підходів до структури самосвідомості у сучасній психології]
350-356
Черенщикова Д. В.[Вивчення суб’єктно-ціннісного аспекту педагогічного спілкування у ВНЗ]
356-364
Черних Л. А.[Особливості професійного самовизначення старших підлітків]
363-368
Чернікова А. О.[Особливості прояву егоцентризму в юнацькій дружбі]
369-376
Чорней М. П.[Чинники сприймання та розпізнавання українцями облич представників віддалених етнічних груп]
376-384
Чхаідзе А. О.[Взаємозв’язок особистісної зрілості з мотивацією створення шлюбу та життєвими цінностями особистості]
384-391
Shuhurova Т. L.[The ‘optimizing leisure activity as a psychological factor of students’ socialization’ training program: assessing results]
384-391
Горецька О. В., Краєва О. А.[Дослідження компонентів особистісної, соціальної та фізичної ідентичності підлітків на етапі перебігу кризи]
391-399
Береза А. О.[Соціально-психологічні особливості суб'єктивного благополуччя особистості]
399-406
Тоба М. В.[Психосемантичні методи як інструментарій вивчення соціально-психологічних особливостей норм в студентських групах]
407-414